9:00-19:00 همه روزه
021-22457409

کاشت نخ لاغری

 

کاشت نخ برای لاغری

 

کاشت نخ به انتخاب بیشتر بیماران چاق تبدیل شده.  کاهش وزن با استفاده از کاشت نخ  در کنار لاغری، می تواند به طور کلی وضعیت جسمانی بیمار را تنظیم کرده و تا حدی اختلالات داخلی را به تعادل برساند.

 

فرم بدنی خوب، امروزه دغدغه بسیاری از افراد است.  تناسب اندام نه تنها به عنوان یک هدف زیبایی شناخته می‌شود ، بلکه با سلامتی نیز ارتباط زیادی دارد.

چاقی نه تنها فرم ظاهری را دچار اشکال می کند. بلکه می تواند منجر به افزایش بروز کبد چرب ، چربی خون ، فشار خون بالا ، بیماری عروق کرونر قلب ، دیابت و ناباروری شود. چاقی سلامت انسان را به طور جدی به خطر می‌اندازد.

کاشت نخ یا امبدینگ به انتخاب بیشتر بیماران چاق تبدیل شده که روشی مقرون به صرفه و بدون عارضه است. به همین دلیل در این مقاله ، ما از متخصصان مجموعه تخصصی طبسوزنی تهران خواستیم تا برخی از مشکلات رایج کاشت نخ را توضیح دهند تا به شما در درک بهتر امبدینگ برای کاهش وزن کمک کند!

 

کاشت نخ یا امبدینگ چیست؟

کاشت نخ در واقع یک روش پیشرفته بر پایه طب سوزنی است. در این روش، نخ های استریل جراحی قابل جذب در بدن با سوزن های خاص کاشته می شود. محل کاشت نخ در امبدینگ معمولاً روی نقاط طب سوزنی بر روی کانال های انرژی بدن قرار دارد.

انتخاب نقاط برای کاشت نخ بستگی به تشخیص متخصص طب سوزنی درباره علت بیماری تان دارد. طی مدت زمانی که نخ های کاشته شده در حال جذب هستند (معمولاً دو تا سه هفته) در محل نقاط طب سوزنی تحریک مداوم ایجاد می شود.

در واقع می توان گفت با کاشت نخ برای لاغری، شما سوزن های طب سوزنی را با خود به منزل می‌برید. نخ هایی که کاشته میشوند نقش سوزن را در بدن شما بازی می کنند. ، بدون این که برای سلامتی شما خطر خاصی به وجود بیاید.

 

 

 امبدینگ برای لاغری، روشی نوآورانه حاصل تلفیق طب سنتی و تکنولوژی

 

بسیاری از افراد همیشه می خواهند وزن خود را کاهش دهند ، اما پشتکار ندارند. علاوه بر این از عوارض جانبی بعد از مصرف قرص های رژیمی هم می ترسند.  بنابراین کاشت نخ انتخاب خوبی است. چراکه در کنار استفاده از اثرات تحریکی طب سوزنی، روشی بدون عارضه و موثر است.

 

کاشت نخ یا امبدینگ چطور موجب لاغری می شود؟

لاغری با کاشت نخ ، یک روش ایمن برای کاهش وزن است.  طب سنتی چینی معتقد است که چاقی ارتباط تنگاتنگی با عملکرد طحال و معده دارد. عدم تعادل Qi و خون ، رکود جریان انرژی و کمبود انرژی حیاتی در تمرکز سه گانه عوامل مهمی هستند که منجر به چاقی می شوند.  کاهش وزن با امبدینگ می تواند وضعیت جسمانی عمومی بیمار را تنظیم کرده و مشکلات اساسی که منجر به چاقی می شود برطرف سازد. این مشکلات شامل کمبود یانگ ، بلغم ، یبوست ، بی خوابی و غیره  است. با برطرف شدن این مشکلات، فرد می تواند دلایل اساسی چاقی را حذف کند.

 

در امبدینگ برای لاغری،  نحوه کاشت نخ لاغری در بدن چگونه است؟

عمل کاشت عبارت است از استفاده از سوزن یکبار مصرف مخصوص برای سوراخ کردن سطح نقطه طب سوزنی.  پس از دریافت چی، نخ در بدن کاشته شده . و پس از انجام کاشت،  سوزن مخصوص از بدن خارج می شود.  در کاشت نخ به طور کلی هر سه الی چهار هفته یکبار به عنوان یک دوره درمان است.  به طور کلی ، دو دوره درمان مورد نیاز است.

 

آیا کاشت نخ ممنوعیت استفاده هم دارد؟

برای افراد مبتلا به چاقی ناشی از بیماریهای ثانویه ، مانند چاقی احتباس آب ، هایپرکورتیزولیسم ، کم کاری تیروئید و چاقی هورمونی ، ابتدا درمان بیماری اولیه را توصیه می کنیم.

 

 آیا پس از کاشت نخ ، کاهش وزن ممکن است بازگشت داشته باشد؟

کاشت نخ موضوعی یک فرایند تنظیم سیستم کانال های انرژی بدن و بسیج عملکردهای تنظیم کننده داخلی بدن برای ایجاد تعادل متابولیسم است. بنابراین ، کاشت نخ در بسیاری افراد اثرات فوری ندارد.

علاوه بر این، در مورد ماندگاری اثر کاشت نخ برای لاغری، در برخی از افرادی که تحت فشار شدید هستند. ، اغلب تا دیروقت بیدار می مانند و اضافه کار می کنند. و بدن خود را بیش از حد خسته می کنند. ، زمان کافی برای برخی وعده های غذایی راندارند.  ، غذا خوردن و خواب آنها نامنظم ندارند. ، تعادل بدن نیز ممکن است به حالت اول برگردد.

به همین منظور در مجموعه تخصصی طب سوزنی تهران، آموزش هایی توسط پزشکان انجام می شود. برنامه جامع کاهش وزن مرکز، در کنار درمانهای طب سوزنی یا امبدینگ و کاشت نخ برای لاغری به بیماران ارایه می گردد.

مجموعه آموزش هایی ارایه میشود که موفقیت شما در کاهش وزن بیشتر میکند، شیوه‌های زندگی سالم شامل موارد زیر:

رژیم غذایی

نظم تغذیه و وعده های غذایی

عادات خواب

خواص مختلف خوراکی‌ها در طول دوره کاهش وزن.

برای مشاهده بخشی از این آموزش ها می توانید روی این لینک بزنید.

مشاورین ما در مجموعه تخصصی طب سوزنی، طب‌سنتی و ماساژدرمانی تهران در خصوص روش های مختلف لاغری در مرکز راهنمایی کامل خواهند نمود. با ما تماس بگیرید:

۰۲۱۷۶۷۰۴۳۶۶

آیا برای کاهش وزن با امبدینگ باید رژیم غذایی خاصی هم داشته باشم؟

رژیم های سخت چاره مناسب نیستند.

اما در برنامه جامع کاهش وزن در کنار انجام امبدینگ و طب سوزنی برای لاغری، روی این موارد نیز نظارت می کنیم:

رژیم غذایی مناسب برای سه وعده غذایی.

وجود کافی سبزیجات ، میوه ها و … .

کاهش مصرف شیرینی و غذاهای سرخ کرده.

مصرف بیشتر غلات کامل ، آجیل و …

نظارت بر کنترل اشتها و میل به شیرینی.

وعده غذایی سبک و زودهنگام شام.

زمان کافی برای هر وعده.

جویدن کامل غذا

 

 

در پایان یادآور می‌شویم که کاشت نخ به طور عمده در چهار جهت به کاهش وزن کمک می کند: سرکوب اشتها ، کاهش جذب ، تسریع متابولیسم و ​​تعادل کلی.

کاشت نخ قابل جذب در بدن، در نقاط طب سوزنی و تحریک مستمر نقاط طب سوزنی از طریق نخ ، می تواند حرکات بیش از حد معده را کند کرده. ، حداکثر ظرفیت معده را کاهش دهد و باعث ایجاد احساس سیری شود. از این طریق اشتهای بیمار را سرکوب می کند.

کاشت نخ گردش خون و متابولیسم داخلی بیمار را افزایش می‌دهد. میزان متابولیسم پایه را افزایش میدهد، مصرف غذا را کاهش خوهد داد.

در کنار این ها، عملکرد کلی بدن را تنظیم می کند تا قدرت و انرژی فیزیکی در حالت طبیعی حفظ شود.  کاشت نخ می تواند بدن افراد چاق را برای افزایش مصرف انرژی و افزایش میزان متابولیسم تحریک کند.

همچنین امبدینگ مستقیماً روی بافت چربی اثر کرده ، چربی را تجزیه کرده و انرژی بدن را تامین می کند ، در نتیجه اختلالات متابولیسم چربی را اصلاح کند.

 

 

Write Reviews

Leave a Comment

Please Post Your Comments & Reviews

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

No Comments & Reviews

ارسال پیام
مشاوره آنلاین
مشاوره با متخصص طب سوزنی/ طب سنتی
سلام وقت بخیر

چطور میتونم کمکتون کنم؟
Call Now Button