9:00-19:00 همه روزه
021-22457409

امبدینگ لاغری و کاهش وزن

کاهش وزن با امبدینگ یا کاشت نخ برای لاغری روشی جایگزین برای طب سوزنی لاغری

 

کاهش وزن با امبدینگ یا کاشت نخ برای لاغری شاخه ای از طب سوزنی است. شما حتماً تا حالا درباره کاهش وزن به روش طب سوزنی شنیده‌اید. اما در مورد روش کاشت نخ یا امبدینگ جهت لاغری هم اطلاعی دارید؟ درواقع این روش هم شاخه‌ای از طب سنتی چین هست. که برای کسانی که آرزوی لاغری و کاهش وزن با روش‌های مطمئن‌تر و سریع‌تر را دارند یک انتخاب مناسب است. ولی آیا این روش بی‌خطر است؟ آیا واقعاً مؤثر است؟
اگر دوست دارید درباره این روش درمانی اطلاعاتی کسب کنید. حتماً این مطلب را بخوانید با مطالعه این مقاله، با روش‌های درست کاهش وزن آشنا می شوید. و ضمن کسب اطلاعات دقیق علمی با گزینه‌های لاغری که مناسب شماست آشنا خواهید شد.
آشنایی با روش کاشت نخ یا امبدینگ برای لاغری.
روش امبدینگ یا کاشت نخ در سال ۱۹۶۰ میلادی (حدود شصت سال قبل) با هدف ارتقا و افزایش پاسخ‌دهی. از روش طب سوزنی سنتی برای کاهش وزن منشا گرفت.

طب سوزنی لاغری یا کاشت نخ؟امبدینگ یا همان کاشت نخ

طب سوزنی یا امبدینگ کاهش وزن برای لاغری کدام روش بهتر است؟ تفاوت این دو روش چیست؟
در درجه اول باید بگوییم نخ‌های کاشته‌شده. در روش امبدینگ قابلیت تحریک طولانی‌مدت نقاط طب سوزنی جهت کاهش وزن را دارند. و همین امر پاسخ‌های بهتر درمانی را بدنبال خواهد داشت.
در درجه دوم، برنامه درمانی طب سوزنی عادی به صورت جلسات منظم ۲ روز در هفته است. و همین امر به علت درگیری‌های شغلی و …، دریافت طب سوزنی عادی را برای بسیاری از افراد غیرممکن می‌سازد. این درحالیست که در روش امبدینگ، نخ‌های درمانی در نقاط طب سوزنی کاشته شده. و طول اثر درمانی ایجاد شده با این روش را به ۳ هفته می‌رسانند. بنابراین جلسات درمانی در روش کاشت نخ ماهانه یک مرتبه بوده. و همین امر موجب صرفه‌جویی در زمان و وقت بیمار خواهد شد و طول اثر درمانی را افزایش خواهد داد.

سومین نکته‌

سومین نکته ای که در این زمینه باید ذکر شود. این‌که کاشت نخ یا امبدینگ، یک پیشرفت بزرگ در زمینه درمان چاقی است. که بدون عارضه جانبی خاص سلامتی و کاهش وزن را برای بیمار به دنبال خواهد داشت. و چنانچه پیش از این ذکر شد، درصورتی که فرد صرفاً دچار چاقی به‌صورت چربی زیر پوستی باشد. بخصوص در چاقی نواحی باسن و ران‌ها، این روش درمانی کمک بسیاری خواهد کرد.
اما در مواردی که فرد در کنار چاقی به بیماری خاصی مبتلاست مثل مواردی چون یبوست. اختلالات اضطرابی، افسردگی، مشکلات گوارش. چربی خون بالا، فشارخون بالا و سایر بیماری‌های همراه چاقی، توصیه می‌کنیم. حتماً از درمان طب سوزنی عادی به صورت ۲ روز در هفته استفاده نماید.

به‌‌عنوان جمع‌بندی نهایی

به‌‌عنوان جمع‌بندی نهایی. امبدینگ کاهش وزن یا کاشت نخ برای درمان چاقی روشی مقرون به صرفه ازنظر وقت. هزینه، عوارض درمانی و اثربخشی است. که امروزه در .بسیاری از مراکز تخصصی طب سوزنی یا درمان چاقی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
نکته نهایی این‌که این روش درمانی در سایر بیماری‌هایی. که بیمار امکان حضور ۲ بار در هفته در کلینیک را ندارد نیز توصیه می‌شود

ارسال پیام
مشاوره آنلاین
مشاوره با متخصص طب سوزنی/ طب سنتی
سلام وقت بخیر

چطور میتونم کمکتون کنم؟
Call Now Button