9:00-19:00 همه روزه
021-22457409

طب سوزنی صورت : اثر طب سوزنی بر پوست زیبایی و جوانسازی پوست

آیا واقعاً طب سوزنی صورت می تواند شما را جوانتر کند؟

 چگونه اثر می کند؟

  هزینه

  نتایج مورد انتظار

  عوارض طب سوزنی صورت و اثرات جانبی

  قضاوت در مورد نتایج

طب سوزنی صورت ، درمانی ماندگار برای زیبایی طبیعی

طب سوزنی قرن هاست که استفاده می‌شود.  بخشی از طب سنتی چین که می‌تواند به درمان دردهای بدن ، سردرد یا حتی حالت تهوع کمک کند.  اما برخی اثرات آن ممکن است شما را شگفت زده کند. به خصوص اگر تصمیم دارید برای زیبایی طبیعی و جوانسازی خود نیز از متخصص طب سوزنی کمک بگیرید.

طب سوزنی صورت ، گزارش شده که جایگزین مطمئن تری برای جراحی یا بوتاکس است.

این درمان زیبایی طبیعی ، نشات گرفته از طب سوزنی سنتی است.  گفته می شود. که به طور طبیعی پوست را صاف تر و سالم تر و جوانسازی می کند. و برخلاف روش های تزریق ، طب سوزنی پوست و زیبایی نه تنها علائم پیری. بلکه سلامت کلی پوست را نیز بهبود می بخشد.

طب سوزنی با تاثیر داخلی بر افزایش سطح سلامت شما. و در عین حال ظاهر پوست به جوانسازی پوست شما کمک می‌کند.”

آیا طب سوزنی صورت بی‌خطر است؟

طب سوزنی هزاران سال است که مورد استفاده قرار می گیرد.  طب سوزنی توسط سازمان بهداشت جهانی و با دستورالعمل های بهداشتی تعیین شده، برای سلامت موثر شناخته شده است. در ایران، متخصصان طب سوزنی دارای مجوز از وزارت بهداشت هستند. سازمان نظام پزشکی منبع خوبی برای شروع  است. برای جستجوی پزشکان قابل اعتماد و آموزش دیده در زمینه طب سوزنی می توانید از سامانه جستجوی پزشک سازمان نظام پزشکی کمک بگیرید. مدارک و مجوز دکتر فرید مختاری در سازمان نظام پزشکی را اینجا ببینید. مدارک و مجوز طب سوزنی دکتر فاطمه مهربانی در سازمان نظام پزشکی را اینجا ببینید.

طب سوزنی صورت و تحقیقات علمی

در کلینیک طب سوزنی، پس از درمان منظم طب سوزنی تمام بدن. متخصص طب سوزنی به سراغ درمان طب سوزنی پوست می رود. متخصص طب سوزنی مرکز طب سوزنی تهران توصیه می‌کند. برای دریافت بهترین اثر از طب سوزنی پوست زیبایی و جوانسازی بهتر است. حتماً درمان های تعادلی کل بدن را دریافت کنید. اگر درمانگر طب سوزنی شما برای درمان زیبایی طبیعی فقط به سراغ صورت می رود، ما اصلا توصیه نمی کنیم.

پزشکان مرکز معتقدند: “اگر قرار بود تعداد زیادی سوزن در صورت بگذارید. و نه در کل بدن ، این امر منجر به احتقان انرژی در صورت می شود.”  “در این حالت ممکن است بعد از دریافت درمان طب سوزنی پوست، احساس خستگی ، سردرد و ناراحتی را تجربه کنید.”  هنگامی که درمان خود را با بدن شروع می کنید ، می توانید یک جریان کامل انرژی را احساس کنید که به تقویت اثر طب سوزنی صورت و جوانسازی پوست کمک می کند.

روی صورت ، متخصص آکوپانکچر ۲۰ تا ۴۰ سوزن کوچک و بدون درد وارد می کند.  همانطور که سوزن ها پوست را سوراخ می کنند ، زخم هایی در آستانه آن ایجاد می کنند. که به آنها میکروترومای مثبت (این زخم ها قابل دیدن نیستند و بسیار ریز می‌باشند)گفته می شود.  وقتی بدن شما وجود این زخم ها را حس می کند ، وارد حالت ترمیم می شود.  این همان ایده ای است. که میکرونیدلینگ برای به دست آوردن نتایج روشن کنندگی پوست، جوانسازی و ضد پیری استفاده می کند.

علاوه بر این، طب سوزنی با مکانیسم ایجاد تعادل کلی. در کانال های انرژی بدن باعث بهبود عملکرد ارگان های داخلی می شود. نتیجه این بهبود عملکرد، پوستی شفاف و جوانسازی پوست است.

تحریک سوزن ها سیستم لنفاوی و گردش خون شما را نیز تحریک می کند . که با همکاری هم مواد مغذی و اکسیژن را به سلول های پوست می رسانند و پوست را از درون تغذیه می کنند.  این اثر به یکدست شدن چهره شما کمک می کند. و باعث درخشندگی پوست می شود که نتیجه آن زیبایی طبیعی است.

همچنین میکروترومای مثبت باعث تولید کلاژن نیز می شود.  این امر به بهبود قابلیت ارتجاعی ، به حداقل رساندن خطوط و چین. و چروک صورت و جوانسازی پوست کمک می کند.

هزینه طب سوزنی صورت چقدر است؟

طبق مصوبات وزارت بهداشت، هزینه طب سوزنی در مراکز دارای مجوز بر اساس آیین‌نامه کشوری تعیین می‌شود. البته رعایت این قانون فقط در مراکز طب سوزنی. که تحت نظارت وزارت بهداشت قرار دارند توسط بازرسان کنترل می شود.

در این مراکز متخصص طب سوزنی دارای مجوز و تاییدیه وزارت بهداشت است. بنابراین ما توصیه می کنیم اگر در کنار دریافت خدمات علمی و با کیفیت برای جوانسازی و زیبایی طبیعی،. به دنبال هزینه های مناسب تر برای دریافت طب سوزنی هستید. حتماً از مراکزی خدمات دریافت کنید که تحت نظارت وزارت بهداشت هستند. معمولا در این مراکز هزینه متوسط طب سوزنی صورت بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان می باشد.

البته ، بستگی به این دارد که آیا شما یک درمان صورت به علاوه تمام بدن را انجام می دهید. یا فقط درمان طب سوزنی صورت.  (اما همانطور که پزشکان ما  توصیه می کنند ، از دریافت طب سوزنی صورت به تنهایی خودداری کنید – در طولانی مدت، این روش به زیبایی طبیعی شما کمک نمی‌کند.)

طب سوزنی صورت برای جوانسازی پوست، نه تنها یک گزینه ایمن تر است. بلکه مقرون به صرفه تر از جراحی و انواع تزریق نیز است.

اثرات بلند مدت طب سوزنی صورت چیست؟

به گفته متخصصین مرکز طب سوزنی تهران، نتیجه اصلی که افراد تجربه می کنند روشن شدن رنگ پوست است. “انگار پوست از یک خواب طولانی و عمیق بیدار شده است.”  “تمام خون تازه و اکسیژن روی صورت جاری می شود و واقعاً پوست را زنده می کند.”

 اما برخلاف بوتاکس یا فیلر های پوستی ، طب سوزنی صورت به هیچ عنوان یک راه حل سریع نیست. در جلسات مشاوره متخصصین طب سوزنی مرکز در مورد انتخاب درست شما را راهنمایی می‌کنند،  “در طب سوزنی صورت تمرکز بر ایجاد تغییرات طولانی مدت در سلامت پوست و بدن است ، نه رفع کوتاه مدت و سریع مشکلات پوستی.”

 تحریک تولید کلاژن ، رنگ پوست روشن تر ، کاهش تنش فک و ظاهر نرم تر بهبود لک های پوستی. برطرف شدن چین و چروک های ظریف و کم عمق شدن چروک های عمیق به علاوه اثرات سلامتی عمومی. مانند کاهش اضطراب و تنش مهمترین تأثیرات طب سوزنی صورت هستند.

ماندگاری اثر طب سوزنی صورت

بررسی ها نشان میدهند که اکثر مردم تنها پس از پنج جلسه طب سوزنی صورت متوجه اثرات جوانسازی شده اند،. اما پزشکان ما ۱۰ جلسه درمان را یک یا دو بار در هفته توصیه می کند. تا نتایج مطلوب و شگفت انگیز را مشاهده کنید.  پس از آن ، می توانید وارد مرحله ای شوید که آن را “مرحله ماندگاری” می نامیم،. در این مرحله از بیمار می خواهیم برای پیشگیری از روند. فعال پیری و ماندگاری زیبایی طبیعی. هر چهار تا شش هفته یک بار برای دریافت طب سوزنی صورت مراجعه مجدد داشته باشند.

بنا بر توصیه متخصصین مرکز ما “طب سوزنی صورت یک درمان عالی برای کسانی است که واقعاً به دنبال زیبایی طبیعی هستند.” و  “به بدن زمان استراحت و ترمیم می دهد.”

 اگر قادر به انجام چنین روندی برای حفظ درمان نیستید. راه دیگر برای حفظ نتایج طب سوزنی پوست. تغذیه پوست با یک رژیم غذایی متعادل و برنامه منظم مراقبت از پوست است.

اگر امکان دریافت درمان طب سوزنی پوست را ندارید می‌توانید این توصیه ها را نیز عمل کنید

 هر روز غذاهای کامل و تازه مصرف کنید. از قند ، الکل و غذاهای تصفیه شده (برنج سفید. شکر سفید، غلات بدون سبوس، نان بدون سبوس، انواع کیک و شیرینی) اجتناب کنید.

 میزان بالایی از مواد مغذی و آبرسانی به پوست را برای حفظ سلامت و عملکرد آن در سطح مطلوب فراهم کنید.

 کانال ما در آپارات را دنبال کنید تا با توصیه های بیشتر متخصصین مرکز در زمینه حفظ سلامت آشنا شوید.

با هر روش موفقیت آمیز ، همیشه احتمال عوارض جانبی وجود دارد

شایع ترین عارضه جانبی برای طب سوزنی پوست- یا در واقع هر نوع طب سوزنی – کبودی است.

البته این عارضه فقط در ۲۰ درصد مواقع اتفاق می افتد ، اما برای هر کسی امکان پذیر است.”  برای جلوگیری از کبودی و در عوض دستیابی به بهترین نتایج جوانسازی ، فردی که تحت درمان قرار می گیرد باید از سلامت کامل برخوردار باشد تا حداکثر توانایی های بهبود درونی را داشته باشد.  به همین دلیل است که افراد مبتلا به اختلالات خونریزی. یا دیابت نوع ۲ کنترل نشده بهتر است از طب سوزنی استفاده نکنند. اما در صورت تجربه کبودی ، پزشکان ما اطمینان می دهند که هرگونه کبودی اغلب به سرعت بهبود می یابد.

طب سوزنی صورت واقعا موثر است؟

در زمینه طب سوزنی صورت مجموعا تحقیقات امیدوار کننده اند. اما هنوز تحقیقات کافی برای بررسی از مزایای طب سوزنی پوست، جوانسازی پوست و مراقبت از پوست انجام نشده است. 

با این حال، اکثر مراجعین مرکز که دنبال طب سوزنی برای سایر دردها. بیماری ها یا نیازها (مانند سردرد یا آلرژی) هستند، همزمان درخواست دریافت درمان طب سوزنی صورت را نیز دارند.

ارسال پیام
مشاوره آنلاین
مشاوره با متخصص طب سوزنی/ طب سنتی
سلام وقت بخیر

چطور میتونم کمکتون کنم؟
Call Now Button