9:00-19:00 همه روزه
021-22457409

تغذیه برای افزایش سایز سینه با طب سوزنی

تغذیه برای بزرگ کردن سایز سینه

 

افزایش سایز سینه با طب سوزنی و تغذیه و روش های تغذیه ای: هیچ قرص یا مکمل دارویی وجود ندارد. که بتواند در بزرگ کردن سایز سینه به شما کمک کند. اما با بهبود کیفیت رژیم غذایی خود شانس تان را برای افزایش سایز سینه از دو جهت افزایش می‌دهد.

در مرحله اول با رفع هرگونه کمبود با مشکلات گوارشی که ممکن است از علل کوچکی سایز سینه شما باشد مقابله می‌کنید. از سوی دیگر با یک رژیم غذایی مناسب،. از سایر درمان ها برای افزایش سایز سینه (شامل طب سوزنی و طب فشاری )حمایت می‌کنید.

باز تاکید می‌کنم، انتظار نتایج فوری را نداشته باشید و به یاد داشته باشید که تفاوت ممکن است اندک باشد.

اگرچه در تحقیقات انجام شده در طب رایج هیچ قرص،. مکمل غذایی یا درمان تغذیه ای برای کمک به افزایش سایز سینه ها مورد تایید قرار نگرفته است.

افزایش سایز سینه با طب سوزنی و تغذیه : ما بر اساس فلسفه طب سوزنی معمولاً یکسری توصیه های غذایی را هم زمان با درمان بزرگ کردن سایز سینه با طب سوزنی به بیماران ارائه می دهیم. در ادامه به برخی از این توصیه ها اشاره خواهم کرد.

بهتر است همزمان با درمان طب سوزنی و طب فشاری برای بزرگ کردن سایز سینه، شیر پرچرب روزانه دو بار مصرف شود. همچنین پنیر و ماست پر چرب نیز در رژیم غذایی روزانه  خود قرار دهید.

اگرچه از نظر ما برای حفظ سلامت عمومی بهتر از محصولات لبنی تعادل بیشتری مصرف شوند. اما بر اساس فلسفه طب سوزنی به طور کلی محصولات لبنی پرچرب می‌تواند به افزایش سایز سینه کمک کنند.

همچنین مصرف غلات فراوان همچون برنج و ارزن به علاوه نان و ماکارونی به میزان بیشتر در رژیم غذایی جهت افزایش سایز سینه از دیگر توصیه های ما به مراجعین مرکز می باشد.

مصرف بیشتر پروتئین ها به خصوص مرغ نیز می‌تواند در بزرگ‌کردن‌سینه به شما کمک کند. در این خصوص پیشنهاد می کنیم سوپ شیر که با شعله ملایم تهیه شده. همراه با مرغ و سبزیجات تهیه فرمایید و حداقل دو بار در هفته از این سوپ  در رژیم غذایی تان استفاده کنید.

 

ماساژ برای افزایش سایز سینه

اگرچه هیچگونه تحقیقات اثبات شده برای معرفی انواع ماساژ جهت بزرگ کردن سینه وجود ندارد. اما بر اساس فلسفه طب سوزنی در کنار درمان های ارائه شده. برای بزرگ کردن سینه به بیماران خود توصیه می کنیم. از کمپرس آب گرم بر روی سینه ها در کنار ماساژ ملایم استفاده نمایند. کمپرس گرم می‌تواند گردش خون موضعی و گسترش عروق خونی را بهبود بخشد و متابولیسم موضعی را افزایش دهد. و ماساژ می‌تواند از انسداد مجاری سینه جلوگیری کرده ترشح استروژن را تحریک کند تا رشد سینه افزایش یابد.

علاوه بر این ما در کلینیک از با استفاده از ماساژ گواشا به درمان بزرگ کردن سینه با طب سوزنی کمک می کنیم. گواشا، تکنیک سنتی چینی است. که از یک وسیله لبه صاف برای ایجاد کبودی ملایم یا قرمزی جهت درمان بیماری‌ها استفاده می‌شود.

این تکنیک آسیبی نمی رساند. و نتیجه آن ایجاد بثورات قرمز بر روی پوست است. که در عرض یک روز محسوب می شود. برای افزایش سایز سینه نقاط طب سوزنی خاصی برای تحریک سیستم ایمنی و آزادسازی سموم وجود دارد.

در مجموعه تخصصی طب سوزنی طب سنتی و ماساژ درمانی تهران در کنار درمان طب سوزنی برای افزایش سایز سینه. با استفاده از ابزار گوآشا بر روی رانها، اطراف استخوان ترقوه و اطراف سینه ها، ماساژ انجام میشود.

برای چگونگی انجام طب سوزنی و نحوه اثر طب سوزنی روی بزرگ کردن سینه این مقاله را بخوانید

مجموعه تخصصی طب سوزنی طب سنتی ماساژ درمانی تهران

ارسال پیام
مشاوره آنلاین
مشاوره با متخصص طب سوزنی/ طب سنتی
سلام وقت بخیر

چطور میتونم کمکتون کنم؟
Call Now Button