9:00-19:00 همه روزه
021-22457409

دکتر ناصر سیگاری از معجزه تا واقعیت

این سوال به کررات از ما در مطب و جاهای دیگه پرسیده میشه،. که دکتر ناصر سیگاری واقعا تبلیغاتش حقیقت داره؟

دکتر ناصر سیگاری طب سوزنی


برای همین این پست رو براتون منتشر کردیم تا هم پاسخ سوالتون رو بگیرید. و هم با طب سوزنی واقعی بیشتر آشنا بشید.
دکتر سیگاری دامپزشک هستن پس از گذراندن دوره طب سوزنی در کانادا. سالها پیش تونستن مجوز مطب طب سوزنی شون رو در ایران بگیرن. اما طبق قانون حتما باید تحت نظر یک پزشک کار کنن. و طبق قانون، افراد غیر پزشک اجازه انجام طب سوزنی و مداخلات درمانی رو به صورت مستقل ندارند.

در پایین همین صفحه فیلم تلویزیون و اخبار را در مورد دکتر سیگاری ببینید

درمان با یک سوزن

اما سوالی که در مورد درمان بیماری با یک سوزن پرسیده میشه، باید خدمت همگی عرض کنم. که به صورت کلی در تمام دنیا درمان طب سوزنی با یک سوزن انجام نمیشود. اما در هر مطب طب سوزنی امکان این وجود داره. که پس از انجام طب سوزنی،. چه با یک سوزن چه با چند سوزن حتی با یک جلسه، بیمار پاسخ درمانی. دریافت کنه و به صورت معجزه آسایی تغییرات انجام بشه.


اما بازم تاکید میکنم. با وجود اینکه در مطب خیلی از پزشکان طب سوزنی این اتفاق میفته،. نباید چنین دیدگاهی رو نسبت به طب سوزنی داشته باشیم،. روند درمانی طب سوزنی یک روند تدریجی و تکاملی هست. که برای تثبیت اثراتش، نیاز به جلسات متعدد داره که این جلسات هم یکروزه انجام نمیشه. و اینکه در یک مطب بیاییم ۵ جلسه یا ۱۰ جلسه. رو در یک روز انجام بدیم کار علمی و شایسته‌ای نیست. و فقط هزینه بیماران رو هدر خواهد داد.

روند درمانی طب سوزنی

این سوال به کررات از ما در مطب و ج۵اهای دیگه پرسیده میشه. که دکتر ناصر سیگاری طب سوزنی واقعا تبلیغاتش حقیقت داره؟

برای همین این پست رو براتون منتشر کردیم. تا هم پاسخ سوالتون رو بگیرید. و هم با طب سوزنی واقعی بیشتر آشنا بشید.

دکتر ناصر سیگاری طب سوزنی دامپزشک هستن.

دکتر سیگاری پس از گذراندن دوره طب سوزنی در کانادا. سالها پیش تونستن مجوز مطب طب سوزنی شون رو در ایران بگیرن. که البته به گفته بخش نظارتی نظام پزشکی دکتر ناصر سیگاری مجوز نظام پزشکی ندارند.

اما طبق قانون حتما باید تحت نظر یک پزشک کار کنن و طبق قانون،. افراد غیر پزشک اجازه انجام طب سوزنی. و مداخلات درمانی رو به صورت مستقل ندارند.

درمان با یک سوزن

اما سوالی که در مورد درمان بیماری با یک سوزن پرسیده میشه، باید خدمت همگی عرض کنم. که به صورت کلی در تمام دنیا درمان طب سوزنی با یک سوزن انجام نمیشود.

اما در هر مطب طب سوزنی امکان این وجود داره. که پس از انجام طب سوزنی،. چه با یک سوزن چه با چند سوزن حتی با یک جلسه. بیمار پاسخ درمانی دریافت کنه و به صورت معجزه آسایی تغییرات انجام بشه.
اما بازم تاکید میکنم با وجود اینکه در مطب خیلی از پزشکان طب سوزنی این اتفاق میفته. نباید چنین دیدگاهی رو نسبت به طب سوزنی داشته باشیم، روند درمانی طب سوزنی یک روند تدریجی و تکاملی هست.

طب سوزنی برای تثبیت اثراتش، نیاز به جلسات متعدد داره که این جلسات هم یکروزه انجام نمیشه. اینکه در یک مطب بیاییم. ۵ جلسه یا ۱۰ جلسه رو در یک روز انجام بدیم کار علمی و شایسته‌ای نیست. و فقط هزینه بیماران رو هدر خواهد داد.

روند درمانی طب سوزنی

از طرف دیگر وقتی که به منظور تبلیغات،. تمام موارد درمانی رو یک جلسه‌ای و یا درمان با یک سوزن رو به تصویر بکشیم. به نوعی ذهن مخاطب رو دچار یک فریب و وسوسه میکنیم. که بیمار به دنبال درمان یک جلسه‌ای و یا درمان با یک سوزن برکتر ر ناصر سیگاریرسرود. دکت

اما زمانی که نتیجه نگیره چه اتفاقی میفته، به نوعی ناامیدی در بیمار و خانوادش ایجاد میشه. که میتونه زمینه تشدید بیماری در فرد باشه.


پس این ذهنیت رو درست کنیم

با وجود اینکه برخی علائم بیماران طی همان جلسه اول و یا با زدن تنها یک سوزن کاهش پیدا میکند. اما طب سوزنی درمان تک جلسه‌ای و یا تک سوزن نیست. ما برای همه بیمارانمون به این نکته تاکید می کنیم چون معتقدیم پزشکیم و نباید از اعتماد بیمار سواستفاده کنیم.


از سوی دیگر وقتی این وسوسه در ذهن بیماران و خانواده‌هاشون ایجاد میشه. که ممسوزست با یک سوزن و یا یک جلسه طب سوزنی بهبود پیدا کنند. تن به هر آب و آتشینمیزنن که سلامت بیمارشون بازگرده.

اینچنین میشه که حاضر می‌شوند زیربار هزینه هایی گزاف بروند. به امید درمان و پس از جلسه درمانی اینکه آیا فرد درمان شود. یا نه، دیگر آن وجه زیاد و نامتعارف بابت همان جلسه از وی گرفته شده.

ارسال پیام
مشاوره آنلاین
مشاوره با متخصص طب سوزنی/ طب سنتی
سلام وقت بخیر

چطور میتونم کمکتون کنم؟
Call Now Button