9:00-19:00 همه روزه
021-22457409

درباره مجموعه تخصصی طب سنتی طب سوزنی ماساژ درمانی تهران – شرق تهران تهرانپارس

طب سوزنی شرق تهرانپارس، در مجموعه تهران آکو خوش آمدید. شعبه اصلی کلینیک تهران آکو. واقع در فلکه سوم تهرانپارس، خیابان ۱۹۶ غربی می باشد.

دکتر فرید مختاری

دکترای پزشکی از ایران و فارغ التحصیل رشته طب سوزنی و ماساژ از دانشگاه بین المللی طب چینی پکن.

طب سوزنی شرق تهرانپارس، در مجموعه تهران آکو خوش آمدید. شعبه اصلی کلینیک تهران آکو. واقع در فلکه سوم تهرانپارس، خیابان ۱۹۶ غربی می باشد.

این مجموعه از سال ۱۳۹۲ با هدف ارائه بسته خدمات درمانی کامل شامل طب سوزنی طب سنتی. و ماساژدرمانی مشغول خدمت رسانی به مراجعین محترم است.

هر یک از پزشکان ما در کلینیک تهران آکو به صورت تخصصی در زمینه های کنترل درد. بیماری های اعصاب و روان، بیماری های زنان و پوست و زیبایی. با طب سوزنی، به درمان بیماران می پردازند.

دکتر فرید مختاری

در زمینه طب سوزنی در تهران و منطقه تهرانپارس همچنین غرب تهران طب سوزنی سعادت آباد. جزء معدود پزشکان دارای مدرک معتبر طب سوزنی از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین سازمان نظام پزشکی می باشند.

ایشان درمان طب سوزنی بیمارانشان را از اولین سال های پس از اخذ مدرک پزشکی عمومی آغاز نموده. و هم اکنون سال هاست که مشغول به درمان تخصصی بیماران با طب سوزنی در تهرانپارس هستند.

دکتر فرید مختاری در زمینه درمان درد دوره های آموزشی ویژه ای در کشور چین گزرانده اند.

وی جهت درمان درد های مختلف از کمر درد و درد گردن گرفته تا انواع مشکلات مفصلی. از روشی خاص که توسط معدود متخصصین طب سوزنی کشور چین انجام می شود استفاده می کنند. ایشان این روش، که جراحی کوچک طب سوزنی نیز نام گرفته را از پروفسور گو چانگ چینگ. ریاست انجمن جراحان طب سوزنی کشور چین آموخته اند.

علاوه بر این دکتر مختاری در درمان بیماری های اعصاب و روان و انواع مشکلات هورمونی نیز از تجربه و مهارت خاصی برخوردارند.

از چندین سال قبل، تعداد بیماران زیادی از شرق تهران با مراجعه به کلینیک طب سوزنی تهرانپارس، برای رفع مشکلات مختلف از خدمات ایشان بهره مند شده اند. پس از درخواست مراجعین شعبه طب سوزنی غرب تهران و طب سوزنی سعادت آباد. افتتاح گردید و ایشان در غرب تهران نیز خدمات طب سوزنی به مراجعین و بیماران عزیز ارائه میدهند.

هم اکنون و با تجربه سال ها، خدمات ویژه هر بیمار به مراجعین طب سوزنی تهرانپارس توسط دکتر فرید مختاری ارائه می شود.

این خدمات پس از بررسی کامل وضعیت بیمار به صورت بسته ای شامل طب سوزنی. جراحی کوچک طب سوزنی، الکتروآکوپانکچر، بادکش، ماساژ است. در موارد لزوم مشاوره طب سنتی برای ارائه درمان های دارویی گیاهی در بیماران خاص نیز ارائه می شود. دکتر مختاری در طب سوزنی به خاطر درمان های موثر. طول کوتاه درمان و ارئه دستورات حفظ سلامت در کنار درمان بین بیمارانشان محبوبیت دارند.

درمان ها در طب سوزنی تهرانپارس همچنین طب سوزنی سعادت آباد معمولا آرامش بخش، لذتبخش و با کمترین درد هست.

 برای اطلاع بیشتر در مورد طب سوزنی تهرانپارس وطب سوزنی سعادت آباد و اینکه ما چطور در کلینیک طب سوزنی طب سنتی تهران آکو می توانیم به شما کمک کنیم این مقاله را هم بخوانید.

اگر هر سوال یا دغدغه ای در خصوص نحوه درمان در کلینیک طب سوزنی تهرانپارس  دارید با ما تماس بگیرید.

مجموعه تخصصی طب سنتی طب سوزنی ماساژ درمانی تهران

خانم دکتر طب سوزنی ، متخصص طب سوزنی خانم، خانم دکتر،

دکتر فاطمه مهربانی

دکتر فاطمه مهربانی پزشک و فارغ التحصیل رشته طب سوزنی از دانشگاه طب چینی پکن

ایشان رشته تحصیلی طب سوزنی و ماساژ. را با دفاع از پایان نامه خود با موضوع بررسی اثرات طب سوزنی در دردهای عادت ماهانه و بیماری های زنان به پایان رسانده اند. هم اکنون نیز در درمان بیماری های زنان. طب سوزنی زیبایی  و لاغری. در مجموعه طب سوزنی شرق تهران تهرانپارس و غرب تهران طب سوزنی سعادت آباد به صورت تخصصی فعالیت می کنند.

همچنین از سال ۸۵ در زمینه طب سنتی ایران فعال بوده و هم اکنون با بهره گیری از دستورات سلامتی طب ایرانی در کنار طب سوزنی تلاش در ارائه بهترین خدمات به مراجعین طب سوزنی طب سنتی شرق تهران می پردازند.

مجموعه تخصصی طب سنتی طب سوزنی ماساژ درمانی تهران

مرکز طب سوزنی طب سنتی شرق تهران – تهرانپارس /طب سوزنی غرب تهران سعادت آباد ( تهران آکو )

طب سوزنی تهران اکو در شرق تهران و در منطقه تهرانپارس واقع شده است. طب سوزنی تهران اکو در غرب تهران و در منطقه سعادت آباد واقع شده است شهرت ما به خاطر ارائه بسته کامل درمانی در درمان بیماری هایی چون دردها ی مزمن کمر، گردن و مفاصل، بیماری های اعصاب و روان، درمان چاقی و پراشتهایی و اختلالات هورمونی می باشد.

مفهوم ارایه بسته کامل خدمات در طب سوزنی شرق تهران شامل

مجموعه خدمات طب رایج، طب سوزنی و طب سنتی ایرانی و ماساژ درمانی است. پزشکان ما با استفاده از به روزترین علوم و تکنولوژی در کنار طب سنتی ایران و طب سوزنی تلاش در رفع همه جانبه مشکلات بیماران می کنند.

بر همین اساس در طب سوزنی شرق تهران، همچنین غرب تهران و سعادت آباد گذشته از تمرکز کامل بر رفع علائم و شکایت های بیمار، به درمان مشکلات زمینه ای که عامل بروز چنین علائمی بوده اند نیز می پردازیم.

ارسال پیام
مشاوره آنلاین
مشاوره با متخصص طب سوزنی/ طب سنتی
سلام وقت بخیر

چطور میتونم کمکتون کنم؟
Call Now Button