9:00-19:00 همه روزه
021-22457409

کلینیک تخصصی طب سنتی طب سوزنی امبدینگ ماساژ درمانی حجامت تهران

  • مرکز حجامت
    مرکز حجامت

کلینیک طب سوزنی طب سنتی ماساژ درمانی امبدینگ حجامت تهران یکی از معتبرترین مراکز پزشکی مکمل در شرق تهران – تهرانپارس و غرب تهران – سعادت آباد است که دارای مجوز درمان طب چینی و سنتی ایران در تهران  از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نظام پزشکی است.

به علت ماهیت برخی درمان های طب مکمل که لزوم مراجعه دو روز در هفته بیمار را ایجاب میکند. بسیاری از افراد به دنبال نزدیک ترین مرکز در تهران هستند.

خبر خوش اینکه

در منطقه تهرانپارس و سعادت آباد. مرکز تخصصی پزشکی و مکمل تهران با سابقه کاری ده ساله به جمع آوری مجموعه ای از متخصصین در زمینه طب چینی و سنتی ایرانی و ماساژ درمانی امبدینگ حجامت  پرداخته است.

در این راستا خدمات طب سنتی طب سوزنی در مجموعه کلینکی تهران به صورت بسته کامل خدمات بر اساس نیاز فردی هر مراجعه کننده ارائه می گردد. هدف ما از این نوع برنامه ریزی در مرکز پزشکی مکمل تهران. دریافت بهترین انتخاب درمانی توسط مراجعه کنندگان و سلامت پایدار برای تمامی مراجعین می باشد.

در این مرکز  پزشکان متخصص خانم و آقا با انتخاب و نیاز مراجعه‌کنندگان ارائه خدمات می‌کنند. جهت آشنایی با دکتر فرید مختاری پزشک و متخصص طب سوزنی از کشور چین می توانید روی این لینک بزنید.

خانم دکتر فاطمه مهربانی نیز از دیگر متخصصین مرکز طب سوزنی تهرانپارس هستند. دکتر فاطمه مهربانی پزشک و فارغ التحصیل رشته طب سوزنی از کشور چین می باشند.

در مرکز طب سوزنی طب ایرانی ماساژ درمانی امبدینگ حجامت تهران ما تمام تلاش خود را می‌کنیم. تا با همکاری بیمار بهترین برنامه ریزی را برای روند درمان وی با بسته خدمات کامل طب مکمل داشته باشیم.

مجموعه تخصصی طب مکمل ماساژ درمانی حجامت تهران. اکنون پس از ۱۰ سال فعالیت تبدیل به خانواده ای با هزاران عضو شده و از این بابت به خود می بالیم. چرا که معتقدیم سلامتی، اساسی چند جانبه داشته و خود را ملزم می دانیم تا در کنار سلامت جسمی تمام تلاش مان را برای ایجاد آرامش روحی و اطمینان خاطر مراجعین نیز بکنیم.

ارسال پیام
مشاوره آنلاین
مشاوره با متخصص طب سوزنی/ طب سنتی
سلام وقت بخیر

چطور میتونم کمکتون کنم؟
Call Now Button